Zarządzanie dziećmi - FAQ
Zakładanie konta dla dziecka
W naszym systemie konto zakłada rodzic, na swoje dane. Po założeniu konta jest możliwość dodania dzieci, tak aby można było je zapisywać w ramach jednego konta.
Jeśli nie masz jeszcze konta w naszym systemie i jesteś rodzicem - załóż konto. Jeśli jesteś dzieckiem, poproś rodzica o założenie konta.
Za pomocą założonego konta, będziesz mieć możliwość zapisywania zarówno siebie, na zajęcia dla dorosłych, jak i dzieci na zajęcia dla dzieci.
Mam już konto, chce dodać dzieci, jak to zrobić?
Po zalogowaniu do naszego systemu, możesz dodać dzieci na stronie:
Po wejściu na powyższą stronę kliknij przycisk "dodaj dziecko", następnie podaj dane dziecka i zatwierdź przyciskiem "Zapisz"
Od tego momentu, na stronie zapisów będziesz miał możliwość wskazania, czy zapisujesz siebie, czy dziecko. W panelu zarządzania "Moje zajęcia" będziesz widział zarówno swoje zapisy, jak i zapisy dzieci.
Mam założone tylko konto dla dziecka, czy potrzebuje konto rodzica?
Rodzic jako prawny opiekun podaje swoje dane osobowe oraz wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz regulamin.
Jeśli masz założone konto tylko dla swojego dziecka, powinieneś je zaktualizować podając swoje dane osobowe. Następnie możesz dodać dziecko i zapisać je na wybrane zajęcia.
Edycję danych konta możesz zrobić po zalogowaniu, na tej stronie:
Jak zapisać dziecko na wybrane zajęcia?
Zaloguj się na swoje konto, następnie wyszukaj zajęcia w systemie i przejdź do strony zapisu.
Na stronie zapisu masz możliwość dołączenia do grupy lub dopisania do grupy wybranego dziecka (lub dzieci). Opcja ta pojawi się tylko po uprzednim dodaniu dzieci do systemu.
Jak wypisać dziecko z grupy?
Aby wypisać dziecko, należy wejść na stronę zarządzania zajęciami (moje konto):
Jeśli w systemie są już dodane dzieci, na górze będzie można wybrać, którego dziecka kalendarz ma się wyświetlić.
Po wybraniu i kliknięciu wybranego dziecka można wybrać odpowiednią akcję, np. rezygnacja z grupy bądź zgłoszenie jednorazowej nieobecności.